Nie możesz uzyskać dostępu do konta?

Akt desperacji mężczyzn z całej Polski przed sądem w Olsztynie. Ojcowie walczą o kontakty z dziećmi!

  • 15/11/2013 19:10
  • 68

Dziś przed budynkiem Sądu Okręgowego w Olsztynie od godz. 12:00 do 15:00 kilkudziesięciu poszkodowanych ojców z całej Polski protestowało przeciwko prawu, które ich zdaniem dyskryminuje mężczyzn, jako rodziców w walce o opiekę nad dziećmi.

- Matki dostają bez problemu prawo do dzieci, my musimy o to walczyć. Chcemy tylko równości w traktowaniu nas, jako rodziców - mówi Michał Fabisiak, prezes ogólnopolskiego stowarzyszenia "Dzielny Tata", który przyjechał dziś do Olsztyna z Warszawy.

Kilkudziesięciu panów przybyło tutaj z całej Polski, aby wesprzeć Andrzeja Duszaka, który stoi na chodniku całymi dniami w proteście głodowym.

Walka pana Andrzeja z nierównym, jego zdaniem prawem, trwa już drugi tydzień. Przypomnijmy, że Andrzej Duszak z okolic Lidzbarka Warmińskiego zdecydował się na dramatyczny krok, bo Sąd zakazał mu widywania się z dziećmi. Podjął więc protest głodowy przed budynkiem Sądu Okręgowego w Olsztynie, który zaczął się 30 października. I trwa nieprzerwanie do dziś.

- Ciężko było na początku, gdy wszystko wokół pachniało jedzeniem. Ale nie skusiłem się. Teraz już nie czuję głodu. Wiem, że to szkodliwe również dla mnie, ale będę walczył do skutku. Skoro prawo nie stoi po mojej, jako ojca stronie, muszę uciekać się do tak drastycznych kroków, jakim jest celowa głodówka - mówi pan Andrzej.

Dodajmy, że Sąd zakazał mu widywania się z dwójką swoich dzieci, po tym jak jego była konkubina oskarżyła go o agresywne zachowanie. Pan Andrzej uważa, że był to niesprawiedliwy wyrok, a jemu samemu zależy przede wszystkim na dzieciach. Po prostu, jak mówi, z miłości do nich. 

Według danych Głównego Urzędu Statystycznego w Polsce jest ponad milion samotnych matek. Tylu też jest ojców. A co piąty mężczyzna ma problemy z widywaniem własnych dzieci.

- Tak być nie może. Dlatego wszyscy tu dziś jesteśmy. Ojcowie, którzy chcą tylko bez problemów widywać się ze swoimi pociechami. Czy to tak dużo, czy tak niewiele? - dodaje Marek Bukowski, z warmińsko-mazurskiego oddziału stowarzyszenia "Dzielny Tata".

Oceń
Autor: kng

KOMENTARZE

Michał 15/11/2013 19:24
Co to za Państwo, robi wszystko by rodziny się rozpadły powód BRAK PRACY LUB NISKA PENSJA A potem facet ,musi walczyć od dziecko.
c.d. Michał 15/11/2013 19:27
Wystarczy tylko oskarżyć i proszę. Mamy problem , w jakich my czasach zyjemy
Janicek DT Bukowski 15/11/2013 20:00
Dziękuje,za artykuł nadal będziemy walczyć o nasze dzieci!!! "Dzielny Tata.pl"oddział Mazury :)
Maciej 15/11/2013 20:10
Życzę powodzenia Panu Andrzejowi i jego dzieciom. Mam nadzieję, że władza zrozumie ich potrzeby i dramat się zakończy.
Marek 15/11/2013 21:16
Brawo za akcję!!! Poziom pracy Sądów Rodzinnych, a przede wszystkim instytucji około sądowych (RODK, MOPR, kuratorzy, itp.) jest dramatyczny... Niekompetencja, niechęć, odpychanie od siebie trudnych spraw, "zamiatanie ich pod dywan" - to standard w tych placówkach. Oczywiście są też wyjątki, jednak jest ich niewiele. Tak wygląda nasza, polska rzeczywistość :(
Mir Żet 15/11/2013 21:47
Jakże zwyrodniały instynkt macierzyński „one – pseudo matki” muszą mieć (jeśli go w ogóle mają) by zabijać prawo własnego dziecka do jego ojca. Jakże wiele ich jest, nawet wśród sędziów.
del 15/11/2013 23:05
Jakby to powiedzieć...? Znam problem. Nic nie uwalczyłem, i w końcu sobie odpuściłem, żeby nie napędzać konfliktów i problemów. Ale mam nadzieję, że temu ojcu się uda. W końcu czas, by sądy przestały traktować ojców, jako tylko dawców plemników i płatników netto dla kaprysów złych kobiet. A zamiast tego, jako równoprawnego rodzica w wychowaniu i kontaktach z dzieckiem. Nawet jeśli drogi rodziców się rozejdą.
Janicek DT Bukowski- Dzielny Tata.pl 17/11/2013 13:42
Dariusz Samoraj DZIELNYTATA.PL DzielnyTata DzielnyTata, tutaj Ojca masz za brata. Razem walcząc o swe Dzieci żaden strach nas nie obleci. Za swą córkę, swego syna, bo to Twoja jest RODZINA, sprzedasz duszę, oddasz życie, z diabłem się ułożysz skrycie. Mieć Ich tylko koło siebie, by się czuć jak Ojciec w niebie. Razem z nimi Dom zbudować, walki w sądach nie żałować . Bo Ty jesteś DzielnyTata, choć przestępcę, choć wariata, chcą dziś zrobić właścicielki. Stań i Walcz bo jesteś Wielki
kiki 17/11/2013 21:55
A co to za ślimak na zdjęciu?
Kasia7 17/11/2013 14:11
Drodzy Panowie , dlaczego nie walczyliście o swoje rodziny tylko teraz robicie z siebie biednych tatusiów na manifestacjach? Dlaczego to wszystko jest na pokaz ? dlaczego usilnie walczycie żeby zabrać swoim dzieciom jedyne co jest stałe czyli mamy ? szok... co za straszna organizacja... dzielny tata... sratatata
Anna123 17/11/2013 14:13
W pelni popieram... trzeba zalozyc stowarzyszenie wsperajace kobiety pokrzywdzone przez oszołomów z dzielnytata.pl łaczmy sie drogie Panie....
Janicek DT Bukowski- Dzielny Tata.pl 17/11/2013 20:21
BRAK SŁÓW NIE DORASTACIE NAM DO STÓP WŁAŚCICIELKI PORONIONE !!!
do oszołoma wyżej 17/11/2013 21:46
stuknięty jesteś czy co? Co ty z tymi właścicielkami? masz chyba coś pod deklem
123 17/11/2013 21:48
najpierw te stopy umyj
Anna123 17/11/2013 14:15
W pelni popieram... trzeba zalozyc stowarzyszenie wsperajace kobiety pokrzywdzone przez oszołomów z dzielnytata.pl łaczmy sie drogie Panie....
Krzysiek 17/11/2013 19:18
A ty to pewnie znasz historię każdego z nas co ? założę się, że jesteś jedną z tych pseudomatek , które "dobro" dziecka stawiają ponad wszystko, nie pozdrawiam, życzę rozumu na święta
ja_tata 17/11/2013 19:40
ot przykład postawy włascicielskiej. O taką "rodzinę" jak ta pani, który ojciec chciałby walczyć???? Ojcowie kochaja swoje dzieci, a nie żadne kasy byłe partnerki...
Janicek DT Bukowski- Dzielny Tata.pl 17/11/2013 20:18
Widać właścicielko twoją inteligencję,a raczej jej brak.Dzieci jedynie nie mają mam,mama to nie wszystko mają jeszcze wspaniałych tatusiów którzy będą walczyć o nie do końca.Bo dzieci to nie rzecz,które maja właściciela!!!
qwerty 17/11/2013 21:50
nie ma co zwracać na nich uwagi. pieski ujadają
Kia 17/11/2013 21:43
To cwaniaczki. Biorą dzieci tylko od wielkiego dzwonu i udają kochanych tatusiów. Ciekawe jak byśmy zamienili się rolami. Dostali by kilka złotych alimentów i musieliby zajmować się dzieckiem na co dzień. Dziecinada nic więcej
ja_tata 17/11/2013 21:52
Zamienić się? Od 3 lat samodzielnie wychowuję dziecko. Bez wsparcia ze strony jego pseudo-matki. I nawet do głowy mi nie przyszła "zamiana".... Ale ja jestem facetem! :)
lola 17/11/2013 22:04
To co tutaj robisz?
dzielnytata 17/11/2013 21:53
Ja się chętnie zamienię, ale nie mam takiej możliwości a tylko dlatego, że Sąd i matka sie na to nie zgadzają - i co ty na to. Jeśli to taka dziecinada to zapraszam na moją rozprawę 5 grudnia jako osobę zaufania, to zobaczysz to cwaniactwo....
ferdek 17/11/2013 21:58
a to sprawa rozwodowa czy o ustalenie kontaktów?
dzielnytata 17/11/2013 22:12
rozwodowa, ale cały czas jest przepychanka o kontakty, które sukcesywnie są mi redukowane bez powodu, po prostu bo matka tak chce
ferdek 17/11/2013 22:17
To czego wprowadzasz w błąd. Nie masz jeszcze wyroku, więc przestań przesadzać. Tak bez powodu sąd nie może z rozprawy na rozprawę ograniczać kontaktów. Musi być przyczyna.
dzielnytata 17/11/2013 22:19
no to może ty mi powiesz jaka, bo ja nie wiem....
ferdek 17/11/2013 22:40
Zapytaj sądu. Masz do tego prawo i zamiast narzekać to pytaj sądu o uzasadnienie
Wojtek DT 17/11/2013 22:28
Przez 13 lat płaciłem na córkę alimenty, a widywałem ją tylko jak właścicielka chciała sobie gdzieś wyjechać i jej córeczka zawadzała. Wystarczyło jeden dzień zwłoki z zapłatą i już straszenie policją i komornikiem. Sytuacje się jednak zmieniła i od dwóch lat córka jest ze mną. Jej mamusia zwleka przez kilka miesięcy z płaceniem alimentów i prawie wcale nie utrzymuje z córką kontaktów. Okazało się też, że pieniądze które dodatkowo dawałem na leczenie córki (duża wada wzroku) nie były przeznaczane na leczenie. Córka teraz jest osobą niepełnosprawną, nie widzi na jedno oko, drugie dzięki ostatnim leczeniom udało się uratować i na nie widzi. Czy tak mamuśki postępują? Czytam ostatnie doniesienia jak to mamuśki pijane "opiekują" się dziećmi.
kola 17/11/2013 22:43
Bo o ojcach pijanych nie piszą, bo sie nie opiekują tylko śpią pijani
Łukasz 17/11/2013 23:26
Ja także sam wychowuje syna i jakos nie płaczę jak to cięzko i jakie te alimenty małe i nawet na waciki nie starczy. Nie mam zamiaru i nigdy bym się nie zamienił. W moim przypadku to "mamusia" ma syna w dupie.
dzielnytata 17/11/2013 21:50
Drogie Panie. O to samo można was zapytać: "DLACZEGO WY NIE WALCZYŁYSCIE O SWOJE RODZINY!!!!!!!" Nie wiesz to Ci odpowiem, bo od Sądu i tak dostaniecie wszystko!!!! Wg Ciebie to facet zawsze jest winny? A kobieta to co Swieta Krowa?? Niewiniątko.... jesteś żałosna, bo uważasz, że dziecku ojciec jest niepotrzebny, potrzebny Ci był żeby spłodzić a teraz jak się nie podoba to wara od dziecka. Co to za przedmiotowe traktowanie. Może spróbuj przeczytać co napisałaś kobieto !!! Zabrać w jaki sposób dzielnytata chce zabrać dziecku matkę. Dowiedziałaś sie o co chodzi, czy klepiesz co Ci ślina na język przyniesie...... A pokaz tak dla wyjaśnienia jest po to żeby pokazać jaki jest problem dla ojców, żeby wychowywać własne dziecko, ale co Ty możesz o tym wiedzieć, przecież jesteś jedynym czymś co jest stałe (piszę czymś ponieważ sama się określiłaś, że "jedyne CO jest stałe, czyli mamy"). Rozumiem, że ty gdybyś była dzieckiem, chciałabyś się wychowywać bez ojca.....eeehhh
sąsiadka 17/11/2013 21:53
Czego skomlesz. Weź się za siebie, a nie ślimaczysz się
dzielnytata 17/11/2013 21:58
dziekuję serdecznie za metytoryczna wypowiedź
ralf 18/11/2013 00:05
Na pokaz tp zrpobiono z wielu ojcow pedofilow i agresorow chcoc to ich polowy byly agresorami. Dlaczego nie walczyli ojcowie o rodziny? Z punktu widzenia kobiet malzenstwo to najbardziej lukratywny kontrakt zaowdowy. Dla poswiecenia sie wystarczy w potrze jajeczkowania na poł godziny wyłączyc emocje aby byc ustawionym do konca zycia. Pozniej tpo juz z gorki alimenty na siebie i dziecko podzial majatku i jest high live. Nie da sie walczyc o rodzine jesli jedna strona miala zupelnie inne intencje zawierajac zwiazek malzenski. Dlatego malzenstwa juz staja sie przezytkiem bo sa inwestycja b.wyskowiego ryzyka. Za chwile taka inwestycja bedzie dziecko. A na koncu rozwali sie ten kraj i zostane zasiedlony przez muzulmanow. Wtedy mile Panie bedziecie chodzic w burkach a prawem Waszym nie bedzie rownouprawnienie a szariat . Powodzenia :)
Nina 18/11/2013 04:10
Oni nie robią z siebie "biednych tatusiów" , oni sa tatusiami, to my kobiety mamy problem, potrzebujemy od nich tylko kasy.To my jesteśmy zawsze biedne i pokrzywdzone. Kiedy jednak trzeba nasza bezwzględność zniszczy nawet tego najlepszego, a jeśli jeszcze mamy za uszami innego -to nasze działania sięgają tam, gdzie nie sięga najśmielsza wyobraźnia faceta. A jeśli chodzi o pojęcie - stałe mamy- to w żadnej literaturze tego nie znalazłam. Wystarczyłoby nas pozbawić prawa do alimentów i koniec . Mimo że też jestem mamą,kobietą mam nadzieje, że ojcowie w końcu nie będa musieli zabiegać o kontakty z dziećmi, a tym "stałym mamom"odpłacą ich dzieci za koszmar jaki zrobiły im z życia. Na koniec "walczyć o rodzinę"- kobieto rodzinę się zakłada, pielęgnuje zwyczaje, tradycje ale walczyć- z kim - z kochankiem, z próżnością nas kobiet? Samo stwierdzenie walczyć o rodzinę -już mówi wszystko o osobie, która to napisała
robal 18/11/2013 08:01
moja ex będąc na wychowaczym tak bardzo się nudziła ze postanowiła zmienić sobie męża na lepszy model. spakowała klamoty wraz z naszym synem i wyprowadziła się do innego miasta. Abstrachując od tragedii jaką zafundowała rodzinie. Prosze powiedz czym zawiniło 2 letnie dziecko (którego ona nigdy nie chciała) że odebrano mu kochającego ojca?
kasia7 17/11/2013 20:57
Niby dobry ojciec chce odebrac matce dzieci i dac jej kontakty.,... i on sie nazywa dobrym ojcem... szok . Czy wy naprawde jestescie tak opetani ???
dzielnytata 17/11/2013 21:56
A jak matka odbiera ojcu dziecko i daje mu kontakty to jest wtedy wspaniałą matką.... gratuluję myslenia a raczej jego braku, bez pozdrowienia
ja_tata 17/11/2013 21:57
Prawo Kalego? A jak odbieracie ojcu mozliwośc kontakt z dzieckiem, wpływu na jego wychowanie to wszystko w porządku? Ogarnij sie kobieto!
gg 17/11/2013 22:09
a ja mam dwie mamy i jak mam walczyć?
ralf 18/11/2013 00:08
A moze to jest tak cudowna matka jak Kasia W, Beata Ch, Magdalena R i jeszcze wiele innych. Moze wlasnie w ten sposob ojciec chce ocalic swoje dziecko - bo MATKA JEST JEGO NAJWIEKSZYM ZAGROZENIEM ? Jesli to jest opetanie to ja gratuluje
Janicek DT Bukowski- Dzielny Tata.pl 17/11/2013 21:15
ONA CO ROBI TWOIM ZDANIEM,HODUJE KANARKI W KLATCE ? POPATRZ JAK WYGLĄDA SYTUACJA,A NIE PIEPRZYSZ BZDETY.OGRANICZANIE KONTAKTÓW ,TAK SIĘ KOŃCZY,ALE JUŻ NIEDŁUGO I WASZE RZĄDY SIĘ SKOŃCZĄ WŁAŚCICIELKI !!!
kleopatra 17/11/2013 21:26
Ha, ha, ha. Tego typa ze zdjęcia to z miesiąc temu ochrona wyprowadzała ze Szpitala Dziecięcego w Olsztynie, bo prawdopodobnie wtargnął do matki z dzieckiem. Niezły przykład. Więcej takich osobników jest w tym czymś?
Janicek DT Bukowski- Dzielny Tata.pl 17/11/2013 23:08
Słuchaj ławko czy jak ci tam,nikt mnie ze szpitala nie wyprowadzał.Z resztą spotkamy się w sądzie z tą panią i w tedy zobaczymy ,kto maltretuje dziecko psychicznie ja ,czy ona !!!
dzielny tata z małopolskiego 18/11/2013 17:50
Janicek to prawda co Kleopatra napisała? O co tu chodzi?
Janicek DT Bukowski- Dzielny Tata.pl 18/11/2013 21:22
Jaka prawda,to napisała była ze swoim przyszłym mężem haahahhaha:) Jeszcze się zdziwią zakochani ;)
dzielny tata z małopolskiego 18/11/2013 23:25
Ale odpowiedz, bo nie odpowiedziałeś. To prawda, że wtargnąłeś do swojej ex? Czy masz sprawę?
Janicek DT Bukowski- Dzielny Tata.pl 18/11/2013 23:49
Tak sprawa jest o ukaranie za utrudnianie kontaktów,a co ty tak wypytujesz? Pisz do mnie na priv,a jak nie to wiesz co,zapytaj jej :)
dzielny tata z małopolskiego 19/11/2013 06:49
ok, podaj

Strony

DODAJ KOMENTARZ

Pozostałe wiadomości

Powódź w Braniewie. Obejrzyj zdjęcia dramatu!

W czwartek zakończono wstępną naprawę drogi w Tatarkach, która była całkowicie nieprzejezdna. Mieszkańcy, którzy byli odcięci... Zobacz więcej »
  • 23/09/2017 10:51
  • 0
  • Express.olsztyn.pl

Polecane firmy

Reklama konta firmowego